17 Şubat 2011 Perşembe

Şizoşems(Bir Şizofrenin günlüğü)

Eskiden defterlere yazılırdı adın sevgili günlük diye.Herkesten saklanırdın,içindekileri sadece seni yazan kişi bilsin isterdin.Çünkü sadece o sana dökerdi içini.O anlatırdı herşeyini.Seve seve dinlerdin,işlerdin yüreğine gizlice.Artık seni defterlere yazan var mı bilmem.Seni buraya yazacağım öyle kilitlerin falan da olmayacak.İsteyen herkes okuyabilecek seni.Çünkü bir tek senin beni anlaman yetmiyor artık.Adını da değiştim sevgili günlük demeyeceğim.ŞEMS diyeceğim sana sende ŞİZO dersin artık bana.Şizoşems diye seslenirler bize.Hem belki biz kavramı da değişir.Biz derken sen ve ben olmayız sadece,başkaları da olur belki.Bizi anlayan ya da anlamak isteyenler çıkar belkide.Kim bilir...

Bugün güne güzel başladık ŞEMS.Küçük kardeşim uyandırdı beni.Hep diğer kardeşimle ilgilenirdi aslında,bana gelmesi şaşırttı doğrusu.Yüzümde gülücüklerle uyandım.Sanırım bana nasıl davranması gerektiğini bilen birisi.Bu yaşta anlaması şaşırtıcı.Çocukların kalbi temiz olur anlarlar herşeyi,hisleri kuvvetlidir derlerya işte öyle birşey...Kahvaltı yapmadım pek de düzenli bir hayatım yok iyi bilirsin ŞEMS.Hep sorarsınya ne zaman düzene gireceğiz diye.Boşver ŞEMS mutlu insanların düzenli bir hayatı olur sadece.Peki biz mutlu değil miyiz.Evet evet mutluyuz ama istediğimiz mutlu olmak değil ki MUTLU ETMEK bunu sen de biliyorsun.Mutlu edince mutluluk daha bir güzel oluyor demi.Evet öyle,tuzsuz yemek gibi mutlu etmeden mutlu olmak.Bekleyelim ŞEMS mutlu etmemizi kabul edecek biri olursa mutlu ederiz.

Peki ne yapmak gerek o zamana kadar.Unuttuk ŞEMS unuttuk.Hep aklımızdaydi halbuki neden böyle oldu ki.Aslında hep hatırlamamız gerekeni unuttuk.O'nu unuttuk.Bizi yaratanı,can vereni unuttuk.Önümüze sayısız nimetler sereni,bizi bizden çok seveni unuttuk.Çok ayıp ettik be ŞEMS.Kulluğu unuttuk,görevleri unuttuk.Af dileyelim ŞEMS vakit henüz geç değil.Daha almaya gelmediler.Af dileyelim bir an önce.O kabul eder bizi yine,O'nun merhabeti sonsuzdur.Azabından korkup merhametine sığınalım.

Bunu bügün anlatıyorum sana ama biliyorsun bir hafta oldu.Bir haftadır O'nun istediği gibi bir kul olmaya çalışıyoruz.Acaba başarıyor muyuz? istediği gibi bir kul olabilecek miyiz?Zor değil ŞEMS zor değil.Bizim dinimiz zorluk dini değil.Kolaylıklar sunuldu bize.Bak işte ne güzel daha biz içimizden geçirmeden gelmeye başladı güzellikler.O'na sonsuz şükürler olsun ŞEMS hadi dua edelim.

Daha günün başındayız.En son uyanmış,kardeşimle vakit geçiriyordum.Bazen unutuyorum anlattıklarımı.Aklımda dönüp dolaşan dile gelip,yazıya dökülüp çıkmak isteyen düşüncelerimi anlatıyorum.Bazen anlatacağım böyle sana bana yardım et ŞEMS bizi anlamaları için bana yardım et olur mu ?

Biraz televizyon izledikten sonra öğlen yemeği vakti geldi.Yemeğimi yedim ve yola çıktım.Yolda giderken içimden bir şarkı söylemeye başladım.Bir sebep yoktu ama neşeliydim bugün.Sanırım O'nun kulluğunun hakkını veriyorduk.Daha yolun başındayken bile güzellikler sunuyordu bize.Çok şükür YARADANA

 Yine minibüsler dolu geçiyordu.Biraz soğukta kaldım yanaklarım çoktan pembeleşmişti.Sanırım bu gelen 5.minibüstü evet durdu.İçerisi sıcaktı ama ayakta gitmek zorunda kaldım :) Bölüme gelince doğrudan sınıfa gittim.Hoca derse girmişti dersin içeriği hakkında birşeylerden bahsediyordu.Neden bilmem ama kanım ısındı.Sanırım sebebi yaşlı oluşuydu.İnsanların en iyi hali bebekken ve yaşlıyken olurmuş derler.Ben de buna inananlardanım.Bebekken günahsız doğmanın verdiği iyi hal varken yaşlanınca yapılan hataların birikmiş pişmanlığı,olgunluk,artık ölümün yaklaşması(Halbuki ölüm yaşa bakmıyordu) gibi sebepler insanları daha bir iyi yapıyor.Korkmamız gereken ikisi arasında geçen zaman sanırım.İlk dersin oluşu sebebiyle fazla uzun tutmadı bizi.Bir sonraki derse daha 3 saat vardı.Dostlarımla beraber bir kafeye gittik.Biraz oyun oynadık,çay içtik,sohbet ettik.Sağolsunlar onlar da olmasa ne yapardık biz.ben sen bir de başımızdan bi türlü eksilmeyen yalnızlık.Yok yok şu sıralar pek gelemiyor yanımıza yalnızlık.Hem artık O'na daha yakın olma yolunda gidiyoruz.O bizi yalnızlıkla baş başa bırakmaz.O kullarını sever merhamet gösterir.Şükür olsun YARADANA

Eve geldiğimde bilgisayarın başına geçtim.Msn i açtım birilerinin gelmesini bekledim zaten pek de kişi yoktu listemizde...olsun olanlar yetiyordu.Birçok kişinin olması taraftarı değilim zaten..Çoğu ben yazmadan yazma taraftarı değil aslında.Belki sözü fazla uzatmam belki de başka sebepler.Evet ŞEMS gevezeyiz biraz.Biraz mı tamam tamam fazlasıyla.Ama her insan konuşma ihtiyacı hisseder.Biz sadece yanlış anlaşılmaktan korkuyoruz.Sadece anlattıklarımıza bizim penceremizden baksınlar istiyoruz.Yüz yüze konuşmak gibi değil ki yazmak.Hisleri,jest ve mimikleri anlatmak için daha fazla gerekiyor.Gerçi yüz ifadelerini anlatan sevimli sarı yuvarlaklarda var.Bazen onlar yetişiyor gevezelikten kurtarıyor beni :)

Zaten şu an buralara kadar okuyan çıkacak mı bilmiyorum evet gevezeyiz ŞEMS gevezeyiz.Ama anlatmak,yazmak,iç dökmek hoşuma gidiyor.Sorunlarımı anlatabilen biri değilim aslında .22 yaşındayım şimdiye kadar aileme hiç bir sorunumu anlatamadım.Neden bilmiyorum.Belkide beni böyle yetiştirdiler diye ya da yaşadıklarımız mı sebep oldu bu duruma.Onlarda da var bu durum aslında.Onlarda gelip soramıyorlar ya aile denen kavram nasıl birşey ŞEMS.Bazen gerçekten özeniyorum.Arkadaşının aldığı yeni oyuncakları görüp içten içe heves eden bir çocuk edası takılıyorum bu gibi zamanlarda.Ama iyi bir yanı da var aslında.İnsan hasretlik duyduğu şeyleri eline geçen ilk fırsatta en iyi şekilde değerlendirirmiş.Bu konuda kendime güveniyorum iyi bir aile kuracağım tabiki YARADANın izniyle.

Tamam tamam bitiriyorum.Ohh sonunda,hiç bitmeyecek sandım diyor olmalısın.Buraya kadar okuyan olursa da ayrıca tebrik ediyorum.Hem acayip bir sabır sınaması olmuştur :D İşte böyle ŞEMS elimden geldiğince yazacağım sana.Günlerime kısaca değinip içimdekileri dökeceğim.Düşüncelerimi,hislerimi ne varsa ceplerimde işte...O'na olan vazifemi yerine getirip düşler alemine doğru yol olacağım.Ben ŞİZO sen ŞEMS.Sanırım ŞİZOŞEMSden bugünlük bu kadar bir sonraki güne görüşmek üzere hoşçakalın ALLAH'a emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder